Flower Power at the Lovely Hanglar-or sweet Magnolia challenge blog


Vandaag is de nieuwe challenge van de Lovely Hanglar-or sweet Magnolia challenge
van start gegaan en heeft het team gekozen voor het thema'

                                           Flower Power

                                                      
 dus doen jullie gezellig mee met deze challenge er is een  mooie prijs te winnen

Zo dus hier mijn inzending voor deze keer
ik heb dit keer een witte kaart gemaakt
 met de volgende spullen
voor de basis heb ik wit en bruin kraft cardstock gebruikt
het design papier  is van Fab
De stempels is van Magnolia
 en zijn ingekleurd met copic sketch markers
  De bloemen  komen van Wild Orchid Craft
en die andere is van Mariannedesign
swil,label en takje zijn van magnolia
Lint en kant komen van de ribbon girls
Vlinders zijn van Martha Stuwart
zo ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden.

gebruikte Copic's sketch markers
E11,E00,E000,E21,R20,R30
V17,V15,V12,V000,
E81,E30,E50
W03,W01,W00,0
C3,C2,C00,0


8 opmerkingen:

LookAroundTheCorner zei

Echt weer een snoepie Ria.

Anita Meijer zei

Je kaart is weer een toppertje Ria, supermooi.
Liefs van Anita

Beth Brovold zei

A truly BEAUTIFUL card Ria!!

Stempelhexe zei

Hallo Ria,

eine wundervolle stimmige und romantische Karte ist das geworden.

LG
Ulla

jolanda zei

prachtige kaart

Erica ♥ zei

Prachtige vrolijke kaart ☺
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Marianne zei

Wat een mooi kaartje.
Blijf het proberen, maar lukt nog steeds niet om jou te volgen.
Liefs, Marianne

Marianne zei

Heb je nu aan mijn zijkant van mijn blog gezet, dus volg ik je via die lijst. Als alles weer werkt meld ik mij aan bij je. Hoop dat het gauw gebeurt. Groetjes Marianne