Blog gaat veranderen en een Magnolia kaart

Follow on Bloglovin

Zoals wellicht velen van jullie zullen weten, gaat Google Reader vedwijnen per 1 juli a.s. Deze reader kon je gebruiken om je blogberichten te beheren van de blogs die je volgt. Alles in één oogopslag in één programma... Maar helaas... dat is niet meer. Er zijn verschillende andere programma's die dit ook aanbieden, maar ik merk dat Bloglovin veel gebruikt wordt door andere bloggers (nationaal en internationaal) dat ik ook bloglovin heb genomen. Als je gaat naar www.bloglovin.com kun je daar heel gemakkelijk jezelf aanmelden en nadat je je eigen blog geclaimt hebt (moet je wel eenmalig eerst een blogberichtje aanmaken, maar dat lees je allemaal vanzelf), kun je je bloggegevens van Google Reader in één keer importeren in Bloglovin. Vanaf dat moment kun je dus gewoon alle blogs blijven volgen op één pagina, zoals je wellicht ook via Reader deed. 

Je kan vervolgens de blogs die je leuk vindt nog steeds volgen door op de welbekende blauwe "volgen" knop te drukken op de blogs. Echter, ik raad je ook aan dat als er een Bloglovin knop op de blog staat, daar voortaan ook op te klikken (dus 2 plekken klikken). Je volgt dan dat blog voortaan ook via Bloglovin. Ik hoop dat ik het allemaal een beetje duidelijk heb uitgelegd, maar heb je vragen: stel ze gerust hoor!

en nu mijn mooie kaart



dus vandaag weer een kaart voor jullie
ik heb dit kaartje gemaakt met de volgende spullen
voor het cardstock heb ik wit,roze en groen gebruikt
het design papier  is van Marjadesign
De stempel is van Magnolia  
 en is ingekleurd met copic sketch markers
de mooie mal is van de nestabilities Radiant rectangles
De  border rand is van noordesign
Het hartje is van memoribox en de swil is van magnolia
 De bloemen  komen van Wild Orchid Craft
lint komt van de ribbon girls
sentiment is van stamping- up

zo ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden.

Gebruikte copic's sketch markers
E11,E00,E000,E21,R20,R30
E33,E30,E53,E51,E50
T02,T01,T0,
RV95,RV93,RV91
C3,BG00,BG000,BG0000
W03,W01,W00,0

1 opmerking:

debby4000 zei

Absolutely adorable, gorgeous card.
luv
Debby