Have A Blooming Day


Hallo lieve Blog vrienden 
Zo zeg vandaag was de post wel erg vroeg
ik zat te wachten op 2 post stukken en normaal als ik iets krijg komt het laat
maar vandaag was de post er al om half 10
dus ik was blij want ik had bij 
creashop duymelot de nieuwste magnolia stempels besteld
en gelukkig waren ze dit keer eens op tijd de post dan he dus ik ben gelijk aan de slag gegaan
met de eerste kaart ik vind het nu wel genoeg met de sneeuw en aangezien
dde sneeuw klokjes al weer op komen in de voortuin had ik zin in een voorjaars kaartje
dus vandaar dit leuke kaartje
ik heb dit kaartje gemaakt met de volgende spullen
voor het cardstock heb ik groen,geel en wit  gebruikt van color core
het design papier  is van basis grey en  papermania
De stempel is van Magnolia Tilda Decorate Easter  uit de little easter collection 2013
 en is ingekleurd met copic sketch markers
De bloemen komen van Wildorchidcrafts
De mal is van noordesign en de vlinder is van Cherry lynn
en ik heb wat  plak parels gebruikt.
Het sentiment is van LOTV
zo ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden.

Gebruikte copic's sketch markers
E00,E11,E000,R20,R30
E27,E25,E23,E21
G00,G000,G0000
YG24,YG23,YG21
Y18,Y15,Y08,Y06,Y04
N0,N1,N2,N3
W5,W4,W3,W2,W1,W0,W00

8 opmerkingen:

Antoinette van Bommel zei

Hoi Ria,
Wat een onwijs lief en mooi kaartje is dit. Lief weer hè die nieuwe magnolia stempels, blijf ze ook zo leuk vinden. Ben gelijk volger geworden van je blog, kom je ook een keer gezellig op mijn blog langs? Liefs Antoinette

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje is het geworden Ria, en ja deze serie is ook weer te leuk. Helemaal top dat je ze al in huis hebt.
Liefs van Anita

Ustvarjalni utrinki Tamara P. zei

So sweet,
lovely
spring is coming
hugs Tamara

Christina C. zei

Such an adorable image, colored magnificently!

Annemarie en Merit zei

wat een heerlijk voorjaarskaartje Ria..

liefs annemarie en merit

jolanda zei

heel mooi kaartje met mooi afdrukje

Astrid zei

Een schitterende kaart Ria !!

liefs Astrid

Unknown zei

super leuke kaart en prachtige kleuren! gr, Gerrie