Challenge 61 Ribbon or Lace

Vandaag is de nieuwe challenge van de Lovely Hanglar-or sweet Magnolia
van start gegaan en team b heeft gekozen voor het thema

                                           Ribbon or Lace

 dus doen jullie gezellig mee met deze challenge  van Team B er zijn mooie prijzen te winnen
ook heb ik weer even een kaartje gemaakt 


ik heb dit kaartje gemaakt met de volgende spullen
voor het cardstock heb ik zeegroen en wit  gebruikt van color core
het design papier  is van Papermania
ik heb de spelbinder nestabilities Petite ovaal en Petite scalloped ovaal gebruikt
De mooie mal van memori box
De stempel is van Bildmalarna - Music in the wind  
 en is ingekleurd met copic sketch markers
  De bloemen komen van Wildorchidcrafts
De takjes zijn van een mal van magnolia
de  tekst is van Stamping up
de parels zijn gemaakt met Liquid pearls  petal pink van tim holtz
zo ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden.

gebruikte copic markers

E00,E11,E000
E49,E47,E44E42,E41,E40
BG78,BG75,BG72,BG70
R85,R83,R81RV10
E81,E30,E50
W5,W4,W3,W2,W1,W0,W00

9 opmerkingen:

Tracey T zei

This is so pretty and I love your colouring - the folds in her clothes are fabulous. xx

Anita Meijer zei

Wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt Ria, ik vind hem prachtig geworden.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Wat prachtig gemaakt, en wat een
vrolijke kleuren, ben ik helemaal
aan toe hihi.

Nog een hele fijne zondag gewenst,
hier sneeuwt het de hele dag al,
dus lekker warme chocomel weer :)
Liefssssssss Erica xox

Anne zei

Gorgeous card Ria, really pretty
Anne x

Jolara zei

wauw wat prachtig ! Liefs joyce

Lozzy zei

beautiful card. love the pretty colours and your colouring is amazing.
Lozzy x

Jacqui's little piece of England zei

This is lovely such a cute image I love this collection of stamps
love your colouring
jacqui x

jolanda zei

prachtig kaartje

debby4000 zei

Absolutely love your gorgeous card.
luv
Debby