Ruby van Sylvia Zet


Hallo Lieve blog vrienden
vandaag weer eens een kaart van mij
Dus voor dit leuke kaartje heb ik het volgende gebruikt
voor het cardstock heb ik bruin en  ivoor craft en  en blue van colercore gebruik
het design papier  is van Marja design
ik vond deze wel erg mooi het is het vintage papier 
het papier heb ik bij Hobbyvision gekocht
De leuke digi is Ruby van Sylvia zet en de digi's kan je kopen Wee stamps
 in haar store
en de digi  is ingekleurd met copic sketch markers
De bloemen komen van Wildorchidcrafts
de swil is  van magnolia
lint en touw komt van Cutestampsandcards
de charm kom uit de webwinkel van Margreet
stamps-scraps
de parels zijn gemaakt met Liquid pearls  White opal van tim holtz
zo ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden.

Gebruikte Copic Sketch Markers
E11,E00,E000,R20,
E44,E43,E42,E27,E25,E23,E81,E30,E50
RV5,RV93,RV91
B97,B95,B93,B91
R21,R20,R30
BG96,BG93,BG90

10 opmerkingen:

Yvonne B zei

Wat een mooie kaart weer Ria echt heel super.
Ik heb je op mijn blog een Award gegeven omdat ik altijd graag naar je kaarten kijk en je bent gewoon een goeie vriending van me.
Hou je haaks meis

Dikke kus van mij

Corrie zei

Wat een schatje Ria

Groetjes Corrie

Janine zei

ik heb iets voor jou op me blog staan!

Groetjes Janine

Erica ♥ zei

Wat een lief en prachtig kaartje,
mooie kleuren papier, en wat heb je
die enige stempel toch mooi gekleurd!

Fijne nieuwe week.
Lieve groetjes Erica ☼

Bea zei

Een prachtig kaartje Ria,mooie kleuren en een lief stempeltje...

groetjes Bea.

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Ria, ik vind hem prachtig en wat een geweldige digi is dit weer. Super.
Liefs van Anita

Unknown zei

Wat een dotje Ria, ik vind die stempels van Sylvia Zet echt zuper lief! Groetjes Frea

Christina C. zei

This is stunning....a vision of loveliness!!!!

debby4000 zei

Fabulous, cute card Ria, love the colours and the image.
luv
Debby

Diana zei

Erg mooi weer Ria. Wat een schatje is het hè, die Ruby.
Groetjes Diana.