Lovely Hanglar-or sweet Magnolia challenge 50 Your favorite image


Vandaag is de nieuwe challenge van de Lovely Hanglar-or sweet Magnolia challenge
van start gegaan we hebben gekozen voor het thema
 dus doen jullie gezellig mee met deze challenge er zijn mooie prijzen te winnen

Zo dus hier mijn inzending voor deze keer
ik heb dit kaartje gemaakt met de volgende spullen
voor het cardstock heb ik de wit en roze van color core gebruik
het design papier  heb ik gekocht bij http://www.hobbydelinge.nl/
en de vlinder is van Tim Holtz
De stempel is van Hanglar&Stanglar 
 en is ingekleurd met copic sketch markers
  De bloemen komen van Wild Orchid Craft
de  blaadjes  zijn gemaakt met een mal van Cherry Lynn
lint komt van de blokker en van
Wild Orchid Craft
tekst  is van LOTV
met de mal van Magnolia
zo ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden.

gebruikte copic sketch markers
E11,E000,E0000,R20
E31,E51,E50
R01,R00,R000
W5tot W00

5 opmerkingen:

Corrie zei

Het is weer een schitterende kaart Ria ,ja het klinkt misschien eentonig ,maar het is nu eenmaal zo je kaarten zijn zo prachtig zo mooi gekleurd.ik zit met open mond naar mijn beeldscherm te kijken zo mooi.Nu meer complimentjes kan ik je niet geven,je moet het hier maar mee doen.
Groetjes Corrie

debby4000 zei

Gorgeous, adorable card Ria.
luv
Debby

Ine zei

Een erg mooie kaart Ria, leuke kleurtjes!!!!!

Groetjes Ine

Anita Meijer zei

Wat is je kaart weer prachtig geworden Ria, super.
Groetjes van Anita

Cora zei

geweldig kaartje ben ook gelijk volger geworden ria