2 LaLa Land cards

Hallo lieve blog vrienden
vandaag wil ik jullie deze 2  kaarten laten zien
ik heb deze kaart gemaakt met mijn nieuwe LaLaLand digi stamps
de zelfde opzet/sketch zelfde merk papier maar andere kleuren
ik hoop dat jullie ze leuk vinden
en zou het leuk vinden als jullie eens een bericht achter laten wat
jullie er van vinden
 
ik heb dit kaartje gemaakt  met cardstock donker roze en Wit
het mooie papier is van stamping up
ik heb de nestalibities ovaal en de scaloppe ovaal gebruikt
de border rand is van martha stuward
de stempel is van LaLaLand marci with flowers
 en is ingekleurd met copic sketch markers.
de bloemen  zijn van Wild orchid crafts
takjes is van mariannedesign
Lint komt ook van Wild orchid crafts
sentiment is van nicole met een mal van memoriebox
 
gebruikte copic sketch markers
E00,E11,E000
E31,E51,YR31,E50
R85,R83,E81,RV32
G46,G43,G40,G20
en mijn 2de kaart
ik heb dit kaartje gemaakt  met cardstock creme en Wit
het mooie papier is van stamping up
de border rand is van martha stuward
de stempel is van LaLaLand Luka with flowers
 en is ingekleurd met copic sketch markers.
de bloemen  zijn van Wild orchid crafts
takjes is van magnolia
Lint komt ook van Wild orchid crafts
sentiment is zelf gemaakt op de pc
 met een mal van memoriebox
 
gebruikte copic sketch markers
E00,E11,E000
E31,E51,YR31,E50
E42,E41,E40
B02,B01,B00,B000,B0000
R85,R83,R81
G46,G43,G40,G20




2 opmerkingen:

nicolet zei

Ooh echt prachtig Ria, allebei!
Groetjes Nicolet

Yvonne B zei

Wat een prachtige kaarten Ria echt onwijs mooi en wat een leuke stempels.
Ik leer telkens weer van je mooie kaarten en ook de kleuren combinaties