lovely hÄnglar or sweet Magnolia Challenge 41 spring has sprung en een Lala land kaart

hallo lieve blog vrienden
Vandaag is de nieuwe challenge 41 van de lovely hÄnglar or sweet Magnolia Challenge blog begonnen
waar ik DT member van ben
deze keer is team B aan de beurt
om een Kaart te maken
Team B heeft gekozen voor het thema
spring has sprung (use spring colours flowers etc)
Ook hebben we team overleg gehad en we hebben
besloten dat er vanaf nu ook Magnolia stempels
gebruikt mogen worden
dus doen jullie gezellig mee met deze challenge er is een mooie prijs te winnen
http://lovely-haenglar-only.blogspot.com/



vandaag weer een kaart voor jullie
ik heb dit kaartje gemaakt met de volgende spullen
voor het cardstock heb ik de red en wit gebruikt
het design papier  heb ik gekocht bij cutestampsandcards en  is van MME
ik heb de nestabilities ovaal en floral ovaals gebruikt
De Digi stempel is van LaLa Land en is ingekleurd met copic sketch markers
de roosjes,bloemen en pearls komen van wild orchid craft
De blaadjes zijn gemaakt met de mal van marianne design

gebruikte copic's sketch markers
E21,E00,E000 RV00
E43E42,E41
R85,R83,R81,RV00
BG13,BG11,BG10
W5tot00

3 opmerkingen:

debby4000 zei

Oh this is so gorgeous, love it.
luv
Debby

Crea-Reneetjeuh zei

wat een pracht kaartje!

carla zei

Leuk kaartje weer Ria.
Groetjes,
Carla