laatste kaartje van dit jaar


ik heb dit kaartje gemaakt met de volgende spullen
voor het cardstock heb ik de wit,en roze van color core gebruik
het design papier  is van magnolia
ik heb de Go kreate concentric tag1 gebruikt
de pons hearts van martha steward
De stempel is van magnolia uit de sweet love collectie en is ingekleurd met copic sketch markers
de roosjes,bloempjes komen van wild orchid craft
lint en de pinskomen van the ribbongirls
tekst is van van mijzelf gemaakt op een label Go kreate concentric tag1
gebruikte copic markers
R20,R30,E00,E000,E0000
E53,E51,E50,E33
R85,R83,R81

4 opmerkingen:

Henriëtte zei

Is weer prachtig Ria.
Ik wens je een hele fijne jaarwisseling toe en een gezond, gelukkig en creatief 2012

Groetjes HEnriëtte

Welkom bij Happy Stamper zei

ooooh wat een schatje en wat een heerlijk kleurtje weer

lieve groetjes
angelique

Marieke zei

Hoi Ria,

Wat een prachtige kaart!

Jij ook nog de beste wensen voor het komend jaar!

Groetjes xxx,
Marieke

Simone zei

Dit vind ik echt een toppertje!!

Groetjes Simone