weer een mooie criss cross card

Hallo lieve blog volgers
vandaag weer een Criss Cross card voor jullie
ik heb dit kaartje gemaakt met de volgende spullen
voor het cardstock heb ik de kleur blauw gebruikt.
het design papier is heb ik gekocht bij cutestampsandcards en het heeft geen merk naam erop staan
dus ik weet niet van wie die is ik vond het wel leuk papier
ik heb nestabilities label four gebruikt
en de pons fench van martha stuward
De stempel is van magnolia en is ingekleurd met copic sketch markers
de mooie kerst ster is gemaakt met een mal van crealies
de bloemen en hulst blaadjes komen van wild orchid craft
het lint komt van de ribbon girls en de kerstmuts komt van cutestampsandcards
het sentiment op de kaart een een stempel van nicolie verkooyen(het frame) en de tekststempel is van cealies
het sentiment binnen de kaart is gemaakt op de pc.

ik heb de volgende copic's sketch markers gebruikt
E93,E21,E00,E000,E0000
B97,B95,B93,B91
C05,C04,C03,C02,C01.C0
N03,N02,N01
T2,T1
E74,E71,E70
E44,E43,E42
R46,G82,G14,G13

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Zodan je bent weer goed bezig. super mooi en vooral stoer.

toppie Ria :)

Henriëtte zei

Is zeker weer een mooie Ria. Je hebt niets teveel gezegd.

Groetjes Henriëtte

Ilse zei

Kei gaaf!!
Wauwie!!