Magnolia Tomic challenge Bingo

Hallo lieve blog volgers
vandaag weer een kaart voor jullie
ik heb dit kaartje gemaakt met de volgende spullen
voor het cardstock heb ik de vanilla en deep red van color core gebruikt
het design papier  heb ik gekocht bij scrapbookatelier en  is van Jillybeed design
ik heb nestabilities rechthoek gebruikt
en een lace van cherry lynn
de border is van een pons van martha stuward
De stempel is van Magnolia en is ingekleurd met copic sketch markers
de roosjes,hulst en stampers komen van wild orchid craft
het lint komt van de ribbon Girls
het sentiment op de kaart is een stempel van nicolie verkooyen(het frame) en de tekststempel is van crealies

de copic sketch markers die ik heb gebruikt zijn
E21,E00,E000,RV10
E44,E43,E42,Y21
R59,R39,R37,R35
Yg67,YG65,YG63

2 opmerkingen:

Simone zei

Dit is een echt kerstsfeertje Ria!!Toppie hoor!

Groetjes Simone

Cami zei

Beautiful card, Ria! Love the red doily behind Tilda and all the pretty embellishments!
Cami