the magnolia hanglar and stanglar challenge

hallo lieve blog volgers
vandaag weer een kaart van mij deze kaart doet mee met de magnolia en de hanglar and stanglar challenge
je moest een kaart maken met een sketch
dit heb ik er van gemaakt

vandaag wil ik jullie deze kerst laten zien
ik heb deze kaart gemaakt  met cardstock green en creme
het mooie papier is van ja dat weet ik dus niet ik heb het gekocht bij cutestampandcards
ik heb mijn nieuwe nestabilities Fleur de lis vierkant
en de pons fench van martha
de Stempel die ik heb gebruikt is van Magnolia en is ingekleurd met copic sketch markers.
de kerst sterren zijn gemaakt met de ponsen van nellie snellen
takjes zijn met de pons mc gill
lint komt van de ribbons girls
sentiment is een stempel van the greeting farm

gebruikte copic's sketch markers
E21,E00,E000,RV10
YG97,YG95,YG93,YG91
E53,E51,E50
N4,N1

5 opmerkingen:

Henriëtte zei

ERg mooi ook deze. Kleurencombi is prachtig

Groetjes Henriëtte

Mandy's Magnolia cards zei

prachtig kaartje
groetjes, mandy

Pop's Cards zei

HI sweetie this is stunning, love your colour choices here and great use of the sketch, thanks for joining us at JM/HS this week hugs pops x

Creagea zei

heel mooi kaartje!!!!!!

Cami zei

Oh this is such a fun card, Ria. I love this little "granny" and you have colored her beautifully!
Hugs, Cami