meisje met kuiken

Deze kaart is gemaakt met
cardstock blue
papier is van Stamping up en heb ik van laura gekregen
ik heb de nestibilities label4 gebruikt
de Stempel is van Sarah Kay
en is ingekleurd met copic markers.
de bloemen zijn van prima marketing.
lint komt van de markt.
sentiment is gemaakt met een stempel van lady bug ink

Gebruikte copic's
gezicht,armen,voeten
R20,E21,E00,E000
Haar.
E43,E41,E40
hoed
E42,E41,E40
Trui en broek
B95,B93,B91,B32,B21,B16,B12,B00 T01 T02
Kuikens en bloemen
Y04,Y00,Y000,Y0000,Y16

3 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Ria, wat een schattig kaartje heb je gemaakt. Ik blijf die Sarah Kay plaatjes geweldig vinden. Groetjs, Frea

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Heel mooi gekleurd,mooie papier prachtig gecombineerd.

groejtes Agnes

Jolanda zei

Hoi Ria,
Ik heb je kaartjes al vaker bewonderd op hyves en ben zo op je blog terecht gekomen! Wat een mooie kaarten maak je zeg! Ben nu eens volger geworden, want ik heb sinds kort ook een eigen blog.
grtz Jolanda