vandaag weer een verjaardags kaart
ik heb deze maand veel verjaardagen dus veel kaarten maken
deze kaart is voor een hyves vriendin

Deze kaart is gemaakt met.
cardstock darkroze
Papier heb ik van laura mijn vriendin in amerika was in nederland en heeft
mijeen bezoek gebracht en heeft heel veel spullen voor mij meegenomen waaronder dit leuke papier
Ik heb de nestabilities rechthoek gebruikt
de roosjes zijn zelfgemaakt
vlinder is van een pons van m.s
Stempel is van CC design en is ingekleurd met copic markers
Lint komt van de markt

de binnenkant van de kaart  daar heb ik voor gebruikt
cardstock darkroze
Papier heb ik van laura
Ik heb de nestabilities rechthoek gebruikt
de bloemen zijn zelfgemaakt het zijn gerbra's
Stempel is van Magnolia en is ingekleurd met copic markers
Lint komt van de markt
sentiment is een tekst stempel van ladybug crafts ink

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een ontzettend gave kaart Ria; leuk zo dat dubbele openklappen!! Groetjes, Frea

chantal zei

schitterende kaart ria
erg leuk gedaan
liefs chantal